Monday 10 September 2012

26th Weeks

This week is the 26th weeks my lil boo's in the womb!

Oleh yang demikian, beliau adalah sangat active ever since Raya. Everyday beliau will punch ke atas, kick ke bawah, stretching ke kiri dan kanan, guling2 back and forth in my tummy. I think the baby's taking my tummy as a punching bag utk practice dikemudian hari nanti hahahaha

Sometimes when I lay down on my back, the baby will start to punch and kick..dia tgh suka hahaha or sebenarnya dia sempit because tak suka when I'm laying on my back so tak banyak space for beliau to move around. Oleh kerana marah sebab sempit, so dia punch and kick Mummy nya. Konon tunjuk perasaan la tu! Ceittt! Even your Daddy is scared of you tau baby! Bila nampak your punch or kick timbul2 on my tummy, takut dia nak tgk. Apatah lagi bila suruh rasa hahahahaha

When Mummy's busy at the office with her work, the baby will be even more active than the usual. Haiyokkkk!!! Excited nak tolong Mummy buat kerje ke?? Tolong ke?? Ceit!

Anddddddddd! Last weekend punya class was soooooo OMG! The baby was moving so actively the whole 48 hours! Excited teman Mummy pegi class eh? Belajar apa haritu anakku?? Hahahaha

So baby, be good okay!


Love you loads,
Mummy & Daddy
xoxox

No comments: