Wednesday 14 November 2012

Cramp

I've been getting leg cramps every now and then lately. Sebab baby semakin membesar and its pressing on my bladder and cramping both of my leg.

Oleh itu, bila tidur (of cos la on my sides), sekejap je dah kebas2 kena tuka position to another side. And it goes on for the whole night and every night. Somehow, the cramp was getting worst last night but I can still sleep. Tiba2 pagi tadi, dah rasa kebas2 on my right leg nak cramp. Then I changed my position to another side (left side) to ease off the pain. Mula2 okay, suddenly getting teruk and nak cramp dah! I was like Oh Me God!

Terus kejut B, ckp kaki cramp cannot move and it hurts so bad! So kena lah urut2 sikit part yg nak cramp tu until the vein loosen up, baru lah boleh gerakkan kaki. But still in pain. It happened awal pagi tadi even before Subuh okay. So I was up as early as that until now.

Sampai office mengantuk warghhhhhhhhhh!!!! Ni pun I can still feel the pain and cramping a bit. Tho it doesn't hurt as much, tp boleh rasa lagi. Terus mak stress!!! Cramp pun boleh buat orang stress tau. Like me! Grrrr

Masa kejut B mengadu sakit and all, kena marah dulu sambil beliau urutkan tempat cramp tu. "Itu lah, pasang aircond lagi satu malam. Dah terlebih masuk angin dalam kaki tu sampai cramp"...waaaa kena marah..ia saya bersalah! Tapi I've always been in a hot temp (body temp not marah2 ok) since 7 months. So kalau tido tak pasang aircond, mmg menangis peluh satu malam :(


Cramp sucks,
Mommy & Baby Boo
xoxox

No comments: