Wednesday 29 May 2013

MSc = Master

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2 months ago dah submit online application to continue my Master in Applied Linguistic (English Language) in September 2013.

Just last weekend, Along helped to submit my application (hard copy and other supporting documents) to the School of Graduate Studies at the Post Graduate Exhibition 2013. Thanks a million Mak Long!

Anddddd haruslah ber-master di UPM. Dah degree di UPM, kerja di UPM, master kenalah di UPM jugak! Kata UPM di hatiku. ehhhhhhhhhhhh...

Oleh yang demikian (macam nak buat ayat dlm surat pulakkk), Grandma got me a new laptop! WOOT WOOT! As a present for me in continuing my studies in master level! Gilakkkkkkkkkkkkkk lahhh..one of the best present ever!!!! Thanks a million juta gazillion Maaaaaaaaaaaa!!!!! Sebab beliau tau my previous laptop which I bought like 5 years ago dah lama and tua sgt (too old for a laptop age). Dan sebenarnya, my laptop tu dah lama Dead and Gone! Apa pun tak boleh. Kang buat assignment master duk tercongok kat ofis or ofis Grandma sebab nak siapkan. Hampeh hahaha so now, buat dirumah pun boleh hahahaha

My new laptop by ASUS from Gradnma!


Love you sampai tak sudah Grandma!!!
xoxox

2 comments:

aliaaroslan said...

laptop lah. bukan notebook. duhhh

chanellove said...

okay dah betulkan.

buta gadget la katakan huahuahua